The Hello Bar is a simple web toolbar that engages users and communicates a call to action.

Thursday, January 21, 2010

Saya membeli kerana terpengaruh dengan ilmu pengaruh!

Disalin bulat-bulat dari blog shahraduan.com

Baru sebentar tadi saya membeli secara online Buku Ilmu Pengaruh Bukan Jampi Tetapi Seni yang diterbitkan oleh PTS Publications & Distributors Sdn Bhd.

Mungkin buku ini sesuai untuk para IM sekalian dalam mempengaruhi para pembeli anda di kemudian hari kelak.

Untuk mengetahui berkenaan buku ini, anda boleh membacanya di blog penulis buku tersebut di http://www.sangpelangi.com/eksperimen-gila-menjaja-buku-di-jalanan.html

Dan…jika anda mahu membeli secara online dan menjimatkan masa…boleh beli di

http://www.bookcafe.com.my/en/bisnes-and-pengurusan/kepimpinan/ilmu-pengaruh-bukan-jampi-tetapi-seni.html

Saya tidak dibayar gaji ataupun menerima komisen di atas pembelian ini. Harap maklum.. Mungkin ada setengah-setengah pihak akan mengatakan saya ini suka makan duit komisen jerkk itu sebab saya promote.

Saya suka membaca dan menambahkan ilmu…

No comments:

Post a Comment