The Hello Bar is a simple web toolbar that engages users and communicates a call to action.

Wednesday, April 13, 2011

Testimonial: Tuan Irwan Dahnill

Saya telah selesai membaca buku ini lebih 3 bulan lalu tetapi tidak berkesempatan untuk meletakkannya disini.

Bagi saya buku ini merupakan suatu kompilasi lengkap, boleh digunakan sebagai fast track dan mengurangkan masa saya untuk mengumpul formula mencari pengaruh. Apa yang saya suka, saya tidak perlu lagi membelek banyak buku mengenai topik pengaruh dan cara beroleh kepercayaan orang lain, sebaliknya buku ini telah menyenaraikan semua (hampir) jalan yang lebih terhormat, bijak dan strategis untuk mendapatkan lebih apa yang kita mahu.

Memang benar, ia bukan jampi. Tetapi seni yang boleh dipelajari.

Kredit gambar: Facebook Tuan Irwan Dahnil.

No comments:

Post a Comment